proGram pemantapan sahsiah dan akademik ting6 SMKAW

Posted by Mohd Aziezul Abdullah | 4:30 AM | 0 comments »


dua hari lepas aku ngan amir, abe mie, top8 dan nije balik ke SMKAW untuk satu pogram dengan budak2 PPU @ tingkatan 6 atas.Ustazah Norliza yang tepon aku untuk jadi PIC bagi pogram nie.. di sebabkan kerinduan pada SMKAW dan juga ustaz ustazah aku sahut panggilan ustazah dan cari member2 hak boleh aku kongsi dan mitak tlg.Pogram ni juga di bantu oleh Salsabila dan sorg kawan dia Nazirah daripada KIAS.

pogram ni lebih kepada perkongsian penglaman kami sepanjang kami di watan dulu.byk kenangan yang datang dalam benak minda bila aku menjejakkan kaki semula setelah agak lama jugak aku x datang melawat watan. rindu pada kawan2 yang lain macam pok mat, abe lah, sirajul dan ramai ag la kawan2 yang satu batch dulu.

malam tu dapat juga aku jumpa cikgu,ustaz dan ustazah,. antara yang datang malam tu cikgu azuan, cikgu rasid, ustazah norliza, ckgu juka dan 2 3 orang lagi warden hak bertugas.

panjang ag citer,,,,aku ada keje jap.

0 comments